11 nov. 2010

An early birthday gift


Ett litet paket låg framför mig på matbordet idag på morgonen. Min födelsedag är inte förrän om 1 vecka men avsändaren ville försäkra sig om att paketet kommer till mig i tid. Tänk vilka fina människor det finns!
Tänker inte öppna paketet förrän nästa onsdag fastän det kittlar i fingrarna. Tycker paketet är värt att få vänta lite för själva tanken bakom den strålar så fint att jag inte vill förstöra det. <3

//A small birthday gift waited on me on the dining table, this morning. My birthday is not until next week but the one ho gave it to me wanted to make sure that it came to me in time. Just imagine how nice people there are!
I won't open the gift until next Wednesday, although I would like to do it. I think the gift is worth the waiting because the thought behind the gift shines so bright that I don't want to destroy it. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar