11 jan. 2011

photographing


Fick idag mina foton och det var inte en fullständig katastrof. Några bilder är faktiskt helt fina, lite mörka och suddiga de flesta men det är kanske lite roligt med såna bilder också. Man föstår att dethär inte är några bilder man tagit digitalt och sedan redigerat. Ska definitivt fota mera när våren tittar fram! Just nu är det inte så fint ute så det får vänta några månader...

//Today I got my photographs and they weren't a disaster after all. There are some pictures that are pretty nice, a little bit dark and blurry but maybe it's the charm of taking with an old camera. You can see that these pictures aren't taken digitally and edited afterwards. I will definitely take more pictures when spring comes! Right now it's a bit dark and grey outside so I have to wait a couple of months...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar