Ulrik Munther kan verkligen hjälpa till att göra en dålig dag lite bättre. Vaknade halv tolv med knappt någon röst,halsont,huvudvärk och snorig näsa. Sedan dess har jag bara hängt hemma, kollat på film, facebookat, lyssnat på Ulrik och tyckt synd om mig själv. Tror jag fortsätter med det resten av dagen också, ibland är humöret bara inte på topp. Och då får man vara lite slö.
Hoppas ni har en bättre dag än jag!
//Ulrik Munther can really help to make the day a little bit better. I woke up at half past 11 with barely any voice at all, a sore throat, headache and probably some kind of a cold. Since then I've only been home doing nothing and feeling sorry for myself, and of course listened to Ulrik. And I'm going to do the same thing the rest of the day too. Sometimes you just don't have a good day and then you can be a little lazy.
hopefully you have a better day!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar